Aplikacja mobilna "Nasz Bank"
Już teraz skorzystaj z nowej aplikacji NASZ BANK
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Jutrosinie dostępna dla klientów naszego Banku. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych. W celu uruchomienia aplikacji nie ma konieczności wizyty klienta w placówce Banku.
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych;
- dostęp do historii operacji;
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach;
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment);
- płatność BLIK;
- doładowanie telefonu komórkowego;
- wykonywanie przelewów QR;
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną;
- automatyczne powiadomienie o wpłatach na konto oraz o wypłatach m.in. płatność w sklepie, wypłata w bankomacie itp.
- powiadomienie o błędnym logowaniu do bankowości elektronicznej.
Jak zainstalować aplikację
1) W zależności od posiadanego systemu w telefonie:
Android: Wejdź do sklepu Google Play i wpisz do wyszukiwarki: Nasz Bank
IOS: Wejdź do sklepu AppStore i wpisz do wyszukiwarki: BS Jutrosin
2) Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
3) Wybierz jeden ze sposobów aktywacji Aplikacji:
Zaloguj się przez stronę internetową do Internet Banking i dodaj urządzenie mobilne postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
- zakładka Ustawienia => Kanały dostępu i urządzenia => Urządzenie mobilne => Dodaj urządzenie
- podaj nazwę urządzenia (dowolna nazwa określona przez użytkownika)
- zautoryzuj operację – wpisz Kod uwierzytelnienia i otrzymane Hasło SMS – kliknij Zatwierdź
- zeskanuj urządzeniem mobilnym QR kod wyświetlony w Twojej bankowości internetowej
- ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
lub
4) Gotowe. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie!
BLIKUJ razem z Bankiem Spółdzielczym w Jutrosinie w aplikacji mobilnej NASZ BANK
- Nowoczesne, wygodne i szybkie płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej.
- Bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund.
- Wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych.
- Wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.
System płatności mobilnych BLIK umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłatę pieniędzy z bankomatów oznaczonych logotypem BLIK. BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android oraz iOS. Do korzystania z tej usługi niezbędne jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi).
Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank”:
kliknij w
Ustawienia -> BLIK
włącz płatność BLIK
i wybierz ZAPISZ
podaj e-PIN i ZATWIERDŹ
Aplikacja mobilna Nasz Bank w pigułce