Aktywuj aplikację mobilną Nasz Bank bezpośrednio z telefonu

dodano: 2021-04-19

Aktywacja aplikacji mobilnej Nasz Bank bezpośrednio z telefonu, bez konieczności wchodzenia do systemu Internet Banking.

Od wersji 1.9.0 aplikacji mobilnej Nasz Bank, zarówno w systemie Android, jak i iOS, możecie Państwo aktywować aplikację mobilną Nasz Bank bez potrzeby logowania w systemie Internet Banking. W tym celu, posługując się wyłącznie telefonem, należy:

  1. Pobrać na telefon aplikację ze sklepów App Store (iOS - Apple), Google Play (Android)
  2. Potwierdzić oświadczenie, że jest się jedynym użytkownikiem urządzenia i spośród dwóch dostępnych opcji wybrać AKTYWUJ NA TELEFONIE
  3. Wybrać z dostępnej listy lub wpisać w polu szukaj swój bank
  4. Wpisać identyfikator bankowości internetowej i kliknąć DALEJ
  5. Wpisać hasło do bankowości elektronicznej i kliknąć ZALOGUJ
  6. Dodać urządzenie mobilne: wpisując nazwę urządzenia, następnie zaakceptować regulamin i kliknąć DALEJ
  7. Zautoryzować dodanie urządzenia mobilnego oraz ZATWIERDZIĆ
  8. Zdefiniować nazwę użytkownika aplikacji i kliknąć DALEJ
  9. Ustalić i potwierdzić kod e-PIN do aplikacji
  10. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie → można bez ograniczeń korzystać z Aplikacji mobilnej Nasz Bank


Aby korzystać z powyższej funkcji, należy pamiętać o zaktualizowaniu wersji aplikacji mobilnej Nasz Bank do minimum 1.9.0.