Aktualizacja wersji Internet Banking

dodano: 2018-03-21

Informujemy, iż w nocy z 21 na 22 marca br. tj. (środa/czwartek) przeprowadzona będzie aktualizacja wersji Internet Banking, która dotyczyć będzie nowych modyfikacji graficznych, a także usprawnienia funkcji w Internet Banking oraz bezpieczeństwa.

W przypadku problemów z logowaniem się do bankowości internetowej (tzw. białe ekrany), może to świadczyć o próbach nieautoryzowanego dostępu do Internet Bankingu. By wyeliminować te podejrzenie prosimy Państwa o przeprowadzenie poniższych działań:

  1. Sprawdzić aktualność programu antywirusowego. Posiadając aktualną wersję przeskanować komputer.
  2. Sprawdzić czy strona nie została zablokowana przez program blokujący np. Adblock.
  3. Sprawdzić, czy strona działa na innej przeglądarce.
  4. Sprawdzić, czy można zalogować się z innego komputera.
  5. W przypadku dalszej niedostępności usługi Internet Bankingu należy skontaktować się z Bankiem.

Ponadto zwracamy się z prośbą do Państwa o zweryfikowanie na Państwa komputerach zainstalowanych systemów operacyjnych (np. Windows), które powinny być wspierane przez dostawców systemów oraz bieżące ich aktualizowanie.


wykonanie: Intelis Media | Bezpieczeństwo |Polityka Cookies
© 2018 Bank Spółdzielczy w Jutrosinie